Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2303
Назва: Соціально-економічні чинники діяльності початкових шкіл у Закарпатті (1991 – 2011 рр.)
Автори: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключові слова: початкова школа
соціально-економічні умови
Закарпаття
Україна
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Ефективність діяльності освітніх закладів залежить від низьких умов: суспільно-політичних, соціально економічних, культурних, які визначають загальну спрямованість та стратегію освітньої політики конкретної держави. Зі здобуттям Україною незалежності "нове дихання" отримала освіта, Яка на змістовному рівні повернулася до витоків української народної педагогіки. У статті розглянуто тенденції діяльності початкових шкіл - досягнення та недоліки - в умовах становлення нової держави.
Опис: Фізеші О. Й. Соціально-економічні чинники діяльності початкових шкіл у Закарпатті (1991 – 2011 рр.) / О. Й. Фізеші // Збірник наукових праць. Херсонського державного університету. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 79(2). - С. 51-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2303
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фізеші О. Й. 1.pdfСоціально-економічні чинники діяльності початкових шкіл у Закарпатті (1991 – 2011 рр.)203.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.