Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФізеші, Октавія Йосипівна-
dc.date.accessioned2018-08-13T08:43:08Z-
dc.date.available2018-08-13T08:43:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298-
dc.descriptionФізеші О. Й. Трансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / О. Й. Фізеші // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 29(39). - С. 71-76.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема трансформації змісту початкової освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття в період переходу освітньої системи України на принципи демократизації та гуманізації освіти, особистісної орієнтації, врахування національної самобутності та європейського досвіду. Здійснено аналіз навчальних планів та інших документів (наказів, звітів), які визначали зміст початкової освіти досліджуваного періоду, особливостей Державного стандарту початкової освіти 2000 року, його позитивних сторін та проблем реалізації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectзміст освітиen_US
dc.subjectнавчальний планen_US
dc.titleТрансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фізеші.pdfТрансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)270.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.