Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298
Назва: Трансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
Автори: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключові слова: початкова школа
зміст освіти
навчальний план
Дата публікації: 2017
Видавництво: НПУ імені М. П. Драгоманова
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема трансформації змісту початкової освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття в період переходу освітньої системи України на принципи демократизації та гуманізації освіти, особистісної орієнтації, врахування національної самобутності та європейського досвіду. Здійснено аналіз навчальних планів та інших документів (наказів, звітів), які визначали зміст початкової освіти досліджуваного періоду, особливостей Державного стандарту початкової освіти 2000 року, його позитивних сторін та проблем реалізації.
Опис: Фізеші О. Й. Трансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / О. Й. Фізеші // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 29(39). - С. 71-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фізеші.pdfТрансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)270.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.