Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2279
Название: Міжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключевые слова: франчайзингові відносини
бізнес-мережі
послуги населенню
аутсорсинг
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Метою даної статті є дослідження міжнародного франчайзингу як одного із засобів виходу українських підприємств із кризового стану. Для дослідження даної теми проаналізовані матеріали із сайту міжнародної асоціації франчайзингу; портал для бізнесу; інформаційний центр франчайзингу. В статті проаналізовані негативні сторони, які не дають ефективно розвиватися франчайзингу в Україні, і тому ми надали рекомендації щодо покращення його розвитку. Науковою новизною є розширення франчайзингу в малих містах та найвіддаленіших куточках України. Практичною значущістю франчайзингу для України є розширення товарів та послуг для населення, виведення його менталітету на європейський рівень, виведення підприємств із кризового стану за рахунок інших країн – франчайзера та підйом економіки нашої держави за рахунок розвитку малого, середнього та великого бізнесу всередині країни.
Описание: Чучка, І. Міжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану / І. Чучка, К. Гегедош // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.229-233
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2279
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.8.pdfМіжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану332.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.