Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2279
Titel: Міжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану
Autoren: Чучка, Іван Михайлович
Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: франчайзингові відносини
бізнес-мережі
послуги населенню
аутсорсинг
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: Метою даної статті є дослідження міжнародного франчайзингу як одного із засобів виходу українських підприємств із кризового стану. Для дослідження даної теми проаналізовані матеріали із сайту міжнародної асоціації франчайзингу; портал для бізнесу; інформаційний центр франчайзингу. В статті проаналізовані негативні сторони, які не дають ефективно розвиватися франчайзингу в Україні, і тому ми надали рекомендації щодо покращення його розвитку. Науковою новизною є розширення франчайзингу в малих містах та найвіддаленіших куточках України. Практичною значущістю франчайзингу для України є розширення товарів та послуг для населення, виведення його менталітету на європейський рівень, виведення підприємств із кризового стану за рахунок інших країн – франчайзера та підйом економіки нашої держави за рахунок розвитку малого, середнього та великого бізнесу всередині країни.
Beschreibung: Чучка, І. Міжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану / І. Чучка, К. Гегедош // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.229-233
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2279
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
1.8.pdfМіжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану332.39 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.