Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2279
Title: Міжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: франчайзингові відносини
бізнес-мережі
послуги населенню
аутсорсинг
Issue Date: 2015
Abstract: Метою даної статті є дослідження міжнародного франчайзингу як одного із засобів виходу українських підприємств із кризового стану. Для дослідження даної теми проаналізовані матеріали із сайту міжнародної асоціації франчайзингу; портал для бізнесу; інформаційний центр франчайзингу. В статті проаналізовані негативні сторони, які не дають ефективно розвиватися франчайзингу в Україні, і тому ми надали рекомендації щодо покращення його розвитку. Науковою новизною є розширення франчайзингу в малих містах та найвіддаленіших куточках України. Практичною значущістю франчайзингу для України є розширення товарів та послуг для населення, виведення його менталітету на європейський рівень, виведення підприємств із кризового стану за рахунок інших країн – франчайзера та підйом економіки нашої держави за рахунок розвитку малого, середнього та великого бізнесу всередині країни.
Description: Чучка, І. Міжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану / І. Чучка, К. Гегедош // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.229-233
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2279
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.8.pdfМіжнародний франчайзинг як один із засобів виходу українських підприємств із кризового стану332.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.