Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2274
Назва: Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросування
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: франчайзинг
маркетинг
Дата публікації: 2015
Опис: Гаврилець, Л. В. Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросування / Л. В. Гаврилець, К. В. Гегедош // Сучасний маркетинг або новий погляд у майбутнє : метеріали науково-практичного семінару присвяченого "Дню маркетолога" 11 листопада 2015 року / гол. ред. І.М. Чучка. - Мукачево : МДУ, 2015. - С.17-18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2274
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.4.pdfВзаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросування1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.