Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанкович, А. М.-
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2018-06-14T06:44:15Z-
dc.date.available2018-06-14T06:44:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2220-
dc.descriptionДанкович А. М. Міжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму / А. М. Данкович, І. І. Розман // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.101-105.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи щодо підготовки майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки учителя початкової школи, розглянуто значення педагогічної взаємодії. Висвітлено важливість залучення майбутніх освітян до педагогічної взаємодії в процесі їх професійної підготовки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.subjectпродуктивні способи навчанняen_US
dc.titleМіжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізмуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ МАЙБУТНЬОГО.pdfМіжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму181.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.