Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2220
Назва: Міжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму
Автори: Данкович, А. М.
Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: навчальна діяльність
продуктивні способи навчання
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи щодо підготовки майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки учителя початкової школи, розглянуто значення педагогічної взаємодії. Висвітлено важливість залучення майбутніх освітян до педагогічної взаємодії в процесі їх професійної підготовки.
Опис: Данкович А. М. Міжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму / А. М. Данкович, І. І. Розман // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.101-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2220
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ МАЙБУТНЬОГО.pdfМіжособистісна взаємодія майбутнього вчителя початкової школи як складова професіоналізму181.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.