Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2219
Назва: Лінгвокреативні особливості мовної гри в сфері ЗМІ та реклами
Автори: Мар’ян, В. Ю.
Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: мовна гра
реклама
ЗМІ
засоби продукування мовної гри
прийоми реалізації мовної гри
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкритий зміст поняття «мовна гра» відповідно до трактувань різних вчених мовознавців, визначено лінгвокреативні особливості функціонування цього феномену у галузі ЗМІ та реклами, виокремлені основні засоби та прийоми втілення мовної гри в рекламних салоганах, заголовках та статтях ЗМІ.
Опис: Мар'ян, В. Ю. Лінгвокреативні особливості мовної гри в сфері ЗМІ та реклами / В. Ю. Мар'ян, Т. М. Кравченко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.147-150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2219
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛІНГВОКРЕАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ МОВНОЇ ГРИ В.pdfЛінгвокреативні особливості мовної гри в сфері ЗМІ та реклами178.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.