Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Title: Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії
Authors: Селеман, С. Р.
Гарапко, Віталія Іванівна
Keywords: професійна підготовка вчителів Англії
університет
Issue Date: 2018
Abstract: У статті розглянуто головні історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів та вимог до вчителя. На осонові проведеного дослідження наукових доробків зарубіжних вчених виявлено, що підготовкою майбутніх учителів у країні займалися не тільки спеціальні коледжі, але й поступово нaкoпичувався та пoширювaвся досвід підготовки вчителя безпoсередньо в шкoлі.
Description: Селеман, С. Р. Роль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії / С. Р. Селеман, В. І. Гарапко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.229-232
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2211
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ ІСТОРИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕДУМОВ У СТАНОВЛЕННІ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdfРоль історико-соціальних передумов у становленні сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії205.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.