Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Название: Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів
Авторы: Ольшаковська, Г. В.
Папп, Василь Васильович
Ключевые слова: інформаційні технології
Інтернет-брендинг
мережа Інтернет
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті питання ролі Інтернет-брендингу на сучасному етапі; критеріїв оцінки, активності, змісту, динамічності Інтернет-брендів; основні етапи використання мережі Інтернет в турбізнесі; програмне забезпечення Інтернет-брендів.
Описание: Ольшаковська, Г. В. Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів / Г. В. Ольшаковська, В. В. Папп // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.314-321
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГУ В.pdfРоль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів213.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.