Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Title: Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів
Authors: Ольшаковська, Г. В.
Папп, Василь Васильович
Keywords: інформаційні технології
Інтернет-брендинг
мережа Інтернет
Issue Date: 2018
Abstract: У статті розглянуті питання ролі Інтернет-брендингу на сучасному етапі; критеріїв оцінки, активності, змісту, динамічності Інтернет-брендів; основні етапи використання мережі Інтернет в турбізнесі; програмне забезпечення Інтернет-брендів.
Description: Ольшаковська, Г. В. Роль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів / Г. В. Ольшаковська, В. В. Папп // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С.314-321
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2207
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГУ В.pdfРоль Інтернет-брендингу в реалізації Інтернет-проектів213.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.