Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-11T09:49:47Z-
dc.date.available2018-06-11T09:49:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2181-
dc.descriptionЧучка І. М. Етапи побудови інтерактивного транскордонного порталу на маркетингових засадах / І. В. Чучка, К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2017. - С.317-320.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherмдуen_US
dc.subjectінтерактивний транскордонний порталen_US
dc.subjectмаркетингові засадиen_US
dc.titleЕтапи побудови інтерактивного транскордонного порталу на маркетингових засадахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-317-321.pdfЕтапи побудови інтерактивного транскордонного порталу на маркетингових засадах229.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.