Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2181
Назва: Етапи побудови інтерактивного транскордонного порталу на маркетингових засадах
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: інтерактивний транскордонний портал
маркетингові засади
Дата публікації: 2017
Видавництво: мду
Опис: Чучка І. М. Етапи побудови інтерактивного транскордонного порталу на маркетингових засадах / І. В. Чучка, К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2017. - С.317-320.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2181
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-317-321.pdfЕтапи побудови інтерактивного транскордонного порталу на маркетингових засадах229.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.