Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-06-11T09:07:05Z-
dc.date.available2018-06-11T09:07:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2178-
dc.descriptionГегедош, К. В. Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Бізнес Інформ : науковий журнал. - Харків, 2017. - №6. - С. 275-280.en_US
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу охарактеризувати основні теоретичні аспекти маркетингу в транскордонній співпраці. Виявлено, що за сучасних умов розвитку ІТ-сфери набувають вагомої актуальності застосування переваг саме інтерактивного маркетингу та інтеграція його в міжнародні регіональні транскордонні економічні відносини. Запропоновано авторську концепцію використання інтерактивного маркетингу для подальшого вдосконалення взаємодії суб’єктів суміжних країн у різних сферах транскордонного співробітництва (ТКС). Розроблено макет інтерфейсу веб-сайту інтерактивного транскордонного бізнес-центру на прикладі єврорегіонального утворення країн – членів Міжрегіональної Асоціації «Карпатський Єврорегіон». На сьогоднішній день однією з головних проблем розвитку ТКС є відсутність налагодженого механізму взаємодії «місцеві органи влади – агенції регіонального розвитку – бізнес-структури». Проте, розробивши модель розвитку транскордонної економіки на основі використання засад інтерактивного маркетингу, прикордонні території по обидва боки кордону зможуть якісніше розвивати регіональну економіку та, як наслідок – соціальне благополуччя території загалом.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.subjectКарпатський Єврорегіонen_US
dc.titleТеоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.PDFТеоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва528.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.