Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Название: Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: маркетинг
інтерактивний маркетинг
регіональна економіка
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Гегедош К. В. Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону / К. В. Гегедош, І. М. Чучка // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2016. - С. 142-144.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2171
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4-142-144.pdfВплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіону325.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.