Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикулін, Ю. М.-
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2018-06-08T08:52:59Z-
dc.date.available2018-06-08T08:52:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2168-
dc.descriptionМикулін Ю. М. Діагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства / Ю. М. Микулін, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол.ред. В.В. Гоблик, І.І. Алмашій. - Мукачево : МДУ, 2018. - № Вип.1(1). - С.158-163.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства. На основі аналізу результатів проведеного педагогічного експерименту виокремлено критерії та рівні готовності студентів до означеного виду діяльності, намічено перспективу подальших досліджень.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїen_US
dc.subjectкритерії готовності студентівen_US
dc.titleДіагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ.pdfДіагностика сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування ІКТ на уроках природознавства186.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.