Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2148
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Гегедош, М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T08:16:31Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T08:16:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2148 | - |
dc.description | Теличко Н. В. Особливості контролю та оцінювання якості знань учнів з іноземної мови / Н. В. Теличко, М. Гегедош // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 197-201. | en_US |
dc.description.abstract | Процес контролю – це одна з найбільш трудомістких і відповідальних операцій у навчанні. Педагогічний контроль дає змогу перевірити ефективність навчально-виховного процесу, виявити позитиви та негативи, переваги і недоліки освітнього процесу. Орієнтація сучасної школи на розвиток практичних умінь та навичок з іноземної мови вимагає розробки ефективних прийомів їх контролю. На сьогодні тестування є одним з найоптимальніших видів контролю та оцінювання навчальних можливостей учнів, який відповідає основним принципам системи вивчення іноземної мови в середній школі, Хоча тести мають як своїх вірних прихильників так і непримиримих противників, характерні особливості тесту – недвозначність, безпосередня фіксація результатів іспиту, порівняння яких із заздалегідь підготовленими ключами відповідей дозволяє легко і точно встановити правильність чи помилковість дій тих, хто тестується, вони набувають все більшого поширення як інструмент контролю та оцінки набутих навичок та вмінь. Адже, тест навчальних досягнень з іноземної мови виступає одночасно засобом спонукання тестованого до виявлення мовленнєвої поведінки, яка забезпечує отримання очікуваної відповіді, та вимірювальним інструментом, здатним визначити ступінь успішності цієї відповіді. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | педагогічний контроль | en_US |
dc.subject | навчання на основі особистості | en_US |
dc.subject | оцінка | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | навички та вміння | en_US |
dc.title | Особливості контролю та оцінювання якості знань учнів з іноземної мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теличко Н. В., Гегедош М..pdf | Особливості контролю та оцінювання якості знань учнів з іноземної мови | 580.66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.