Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ліба, Оксана Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-06-05T13:39:01Z | - |
| dc.date.available | 2018-06-05T13:39:01Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124 | - |
| dc.description | Ліба, О. М. Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі / О. М. Ліба // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2017. - Випуск 6 | en_US |
| dc.description.abstract | У статті здійснено теоретичний аналіз сутності та специфіки розробки навчально-методичного забезпечення «Тренінг формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі». Проаналізовано сучасні тенденції розвитку початкової математичної освіти. Встановлено, що вихідними орієнтирами математичної підготовки молодших школярів є не стільки оволодіння знаннями, вміннями і навичками (ЗУН), скільки розвиток мисленнєвих процесів або математичного мислення. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | en_US |
| dc.subject | математика | en_US |
| dc.title | Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Статті | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ліба О.М..pdf | Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі | 256.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.