Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-06-04T06:40:04Z-
dc.date.available2018-06-04T06:40:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099-
dc.descriptionАтрощенко Т. О. Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів / Т. О. Атрощенко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 72-75.en_US
dc.description.abstractУ статті розкриваються поняття «толерантність», як складна інтегративна якість особистості, психологічні та соціальні аспекти осмислення і розуміння феномену толерантності; поняття «міжетнічна толерантність». Обґрунтовуються педагогічні умови успішного формування міжетнічної толерантності у студентів - майбутніх учителів початкових класів. Характеризується сутність і зміст міжетнічної толерантності вчителя початкових класів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугошаen_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.subjectінтолерантністьen_US
dc.subjectміжетнічна толерантністьen_US
dc.subjectполікультурна освітаen_US
dc.subjectтерпимістьen_US
dc.subjectсоціокультурна толерантністьen_US
dc.subjectетносen_US
dc.titleСоціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Атрощенко Т. О..pdfСоціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів553.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.