Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Назва: Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: толерантність
інтолерантність
міжетнічна толерантність
полікультурна освіта
терпимість
соціокультурна толерантність
етнос
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються поняття «толерантність», як складна інтегративна якість особистості, психологічні та соціальні аспекти осмислення і розуміння феномену толерантності; поняття «міжетнічна толерантність». Обґрунтовуються педагогічні умови успішного формування міжетнічної толерантності у студентів - майбутніх учителів початкових класів. Характеризується сутність і зміст міжетнічної толерантності вчителя початкових класів.
Опис: Атрощенко Т. О. Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів / Т. О. Атрощенко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 72-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атрощенко Т. О..pdfСоціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів553.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.