Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Title: Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів
Authors: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Keywords: толерантність
інтолерантність
міжетнічна толерантність
полікультурна освіта
терпимість
соціокультурна толерантність
етнос
Issue Date: 2018
Publisher: Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша
Abstract: У статті розкриваються поняття «толерантність», як складна інтегративна якість особистості, психологічні та соціальні аспекти осмислення і розуміння феномену толерантності; поняття «міжетнічна толерантність». Обґрунтовуються педагогічні умови успішного формування міжетнічної толерантності у студентів - майбутніх учителів початкових класів. Характеризується сутність і зміст міжетнічної толерантності вчителя початкових класів.
Description: Атрощенко Т. О. Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів / Т. О. Атрощенко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 72-75.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Атрощенко Т. О..pdfСоціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів553.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.