Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/200
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-05T17:42:24Z-
dc.date.available2017-11-05T17:42:24Z-
dc.date.issued2017-01-31-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/200-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя ще під час навчання у вузі. Розглядаються компоненти професійно-педагогічної комунікативності. Представлені результати емпіричного дослідження.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesВипуск 21-
dc.subjectкомунікативністьen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectкомунікативні здібностіen_US
dc.subjectпрофесійні якості вчителяen_US
dc.titleПсихологічні особливості комунікативної підготовки педагога у процесі інноваційної діяльностіen_US
dc.typeThesisen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Алмаші С.І. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfПсихологічні особливості комунікативної підготовки педагога у процесі інноваційної діяльності11.72 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!