Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-17T06:44:32Z-
dc.date.available2018-05-17T06:44:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1995-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Психологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий вісник : збірник наукових статей. – Ужгород : УжНУ, 2015. – Спецвипуск 1(10). – С.155-169.en_US
dc.description.abstractПредставлене дослідження присвячене проблемам аналізу професійної діяльності, розкривається структура професійної підготовки, особливості формування професійного мислення, розглядаються труднощі професійного становлення, шляхи та умови організації рефлексивного навчання майбутніх фахівців умінню розв ’язувати професійні завдання. Виходячи з цього, досліджено психологічні засади професійної підготовки спеціалістів. Досліджуючи умови розвитку професійної компетентності фахівців, враховуються такі її складові, як: особливості професійного становлення і розвитку професійних здібностей спеціаліста, його професійне мислення, рефлексія та мистецтво вирішення професійних завдань.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУжНУen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectпрофесіоналізмen_US
dc.subjectпсихологічні засадиen_US
dc.subjectпрофесійні задачіen_US
dc.subjectпрофесійне мисленняen_US
dc.subjectпрофесійне завданняen_US
dc.titleПсихологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простірen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR12 Щ123.pdfПсихологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір461.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.