Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1995
Назва: Психологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: професійна діяльність
професіоналізм
психологічні засади
професійні задачі
професійне мислення
професійне завдання
Дата публікації: 2015
Видавництво: УжНУ
Короткий огляд (реферат): Представлене дослідження присвячене проблемам аналізу професійної діяльності, розкривається структура професійної підготовки, особливості формування професійного мислення, розглядаються труднощі професійного становлення, шляхи та умови організації рефлексивного навчання майбутніх фахівців умінню розв ’язувати професійні завдання. Виходячи з цього, досліджено психологічні засади професійної підготовки спеціалістів. Досліджуючи умови розвитку професійної компетентності фахівців, враховуються такі її складові, як: особливості професійного становлення і розвитку професійних здібностей спеціаліста, його професійне мислення, рефлексія та мистецтво вирішення професійних завдань.
Опис: Щербан Т. Д. Психологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий вісник : збірник наукових статей. – Ужгород : УжНУ, 2015. – Спецвипуск 1(10). – С.155-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1995
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12 Щ123.pdfПсихологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір461.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.