Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1995
Название: Психологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключевые слова: професійна діяльність
професіоналізм
психологічні засади
професійні задачі
професійне мислення
професійне завдання
Дата публикации: 2015
Издательство: УжНУ
Краткий осмотр (реферат): Представлене дослідження присвячене проблемам аналізу професійної діяльності, розкривається структура професійної підготовки, особливості формування професійного мислення, розглядаються труднощі професійного становлення, шляхи та умови організації рефлексивного навчання майбутніх фахівців умінню розв ’язувати професійні завдання. Виходячи з цього, досліджено психологічні засади професійної підготовки спеціалістів. Досліджуючи умови розвитку професійної компетентності фахівців, враховуються такі її складові, як: особливості професійного становлення і розвитку професійних здібностей спеціаліста, його професійне мислення, рефлексія та мистецтво вирішення професійних завдань.
Описание: Щербан Т. Д. Психологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий вісник : збірник наукових статей. – Ужгород : УжНУ, 2015. – Спецвипуск 1(10). – С.155-169.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1995
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Untitled.FR12 Щ123.pdfПсихологічна концепція підготовки фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір461.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.