Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorЩербан, Ганна Вікентіївна-
dc.date.accessioned2018-05-15T07:01:14Z-
dc.date.available2018-05-15T07:01:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Організація взаємовідносин у навчанні / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Інноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України : Міжнародна психолого-педагогічна конференція (14-15 квітня 2016 р.). – Берегове, 2016. – С. 43-52.en_US
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто психологічні особливості організації суб'єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв'язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети - формування особистості учня. Предмет діяльності вчителя - це навчальна діяльність учнів. Саме вчитель має органі низу вати та регулювати її відповідно до завдань навчання та виховання, Підпорядкованих, у свою чергу, більш загальній меті розвитку морально - духовного світу останніх, формування ціннісно-смислової сфери їх особистості.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectнавчальна задачаen_US
dc.subjectпедагогічна компетенціяen_US
dc.subjectсуб’єкт-предмет-субєктні взаємини у навчаннen_US
dc.subjectродуктивні навчальні взаємовідносиниen_US
dc.subjectуправління навчальною діяльністюen_US
dc.titleОрганізація взаємовідносин у навчанніen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR12 Щ. Т. Д. 4.pdfОрганізація взаємовідносин у навчанні404.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.