Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Назва: Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: особистість
спілкування
навчальне спілкування
суб’єкт-суб’єктна парадигма
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено узагальнення базових концептуальних ліній авторського бачення феномену навчального спілкування як синтезу традиційної та інноваційної психолого-педагогічних парадигм у розумінні цього складного явища.
Опис: Щербан Т. Д. Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і деривація : збірник наукових статей: матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми сучасної психології: здобутки і перспективи" (6 лютого 2015 року). – Луцьк, 2015. – С. 5-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 5.pdfФеноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення832.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.