Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-11T08:55:55Z-
dc.date.available2018-05-11T08:55:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і девіація: зб. наук. статей і тез. - Луцьк, 2016. - С.17-22.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectпроесійна-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectемпіричний вимірen_US
dc.titleМолодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимірen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12 Щ.1.pdfМолодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.