Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-11T08:55:55Z | - |
dc.date.available | 2018-05-11T08:55:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961 | - |
dc.description | Щербан Т. Д. Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і девіація: зб. наук. статей і тез. - Луцьк, 2016. - С.17-22. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | учитель | en_US |
dc.subject | проесійна-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | емпіричний вимір | en_US |
dc.title | Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR12 Щ.1.pdf | Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.