Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorДем’ян, Ярослава Юріївна-
dc.date.accessioned2018-05-08T07:31:39Z-
dc.date.available2018-05-08T07:31:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1943-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Сугестії у процесі сприйняття реклами / Т. Д. Щербан, Я. Ю. Дем'ян // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : матеріали ХІІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю (24-25 березня). – Сєвєродонецьк, 2017. – С.208-210.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсугестіяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectаудиторіяen_US
dc.titleСугестії у процесі сприйняття рекламиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR12 Стаття Щ..pdfСугестії у процесі сприйняття реклами223.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.