Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922
Назва: Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: навчальне спілкування
системний аналіз
діяльнісний підхід
будова
здатності до навчального спілкування
продуктивність спілкування
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи «суб’єкт - предмет - суб’єкт». Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування, яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. Теоретико-методологічний аналіз процесів комунікації дозволив уточнити структуру, функції та системний характер навчального спілкування. Представлено методики виявлення продуктивності навчального спілкування, що визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей, і розкрито зміст цього комплексу.
Опис: Щербан Т. Д. Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – №1(3). – С.142-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
037.pdfТеоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування660.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.