Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922
Titel: Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування
Autoren: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Stichwörter: навчальне спілкування
системний аналіз
діяльнісний підхід
будова
здатності до навчального спілкування
продуктивність спілкування
Erscheinungsdatum: 2016
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи «суб’єкт - предмет - суб’єкт». Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування, яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. Теоретико-методологічний аналіз процесів комунікації дозволив уточнити структуру, функції та системний характер навчального спілкування. Представлено методики виявлення продуктивності навчального спілкування, що визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей, і розкрито зміст цього комплексу.
Beschreibung: Щербан Т. Д. Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – №1(3). – С.142-145.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
037.pdfТеоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування660.73 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.