Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1921
Назва: Професійна самосвідомість майбутніх психологів
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Фельцан, Мирослава Іванівна
Ключові слова: свідомість
самосвідомість
професійна самосвідомість
структурна модель розвитку професійної самосвідомості
когнітивний
комунікативний
операційних
мотиваційно-цільовий компоненти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено результати теоретичне та емпіричне дослідження процесу розвитку професійної свідомості на прикладі майбутніх психологів. Сутність професійної самосвідомостіполягає в усвідомленні себе в системі власної особистості, професійної діяльності та спілкування. Виокремлено модель розвитку професійної свідомості психологів, яка складається з когнітивного, комунікативного операційного, мотиваційно-цільового компонентів. Проведене дослідження дало змогу виокремити по кожному з досліджуваних компонентів моделі позитивну та негативну тенденцію у розвитку. Кореляційний аналіз виявив зв’язки як між показниками в середині одного компоненту моделі розвитку професійної свідомості майбутніх психологів, так і між компонентами моделі загалом. Доведено, що формування професійної самосвідомості потребує сенситивних умов розвитку якостей всіх компонентів моделі.
Опис: Щербан Т. Д. Професійна самосвідомість майбутніх психологів / Т. Д. Щербан, М. І. Фельцан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. – Київ, 2017. – Т.1; №17(39). – С. 50-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1921
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15131114291494.pdfПрофесійна самосвідомість майбутніх психологів366.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.