Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Гоблик, Володимир Васильович | - |
dc.contributor.author | Смочко, Наталія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T08:44:01Z | - |
dc.date.available | 2018-05-04T08:44:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920 | - |
dc.description | Щербан Т. Д. Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Н. М. Смочко // Науковий огляд. - Київ, 2017. - №11(43). - С. 86-94. | en_US |
dc.description.abstract | Педагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі головний чинник первинної професіоналізації вчителя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | педагогічна задача | en_US |
dc.subject | алгоритм педагогічних дій | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | мислительна діяльність | en_US |
dc.subject | уміння розв’язувати навчальні задачі | en_US |
dc.title | Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
797-1517525396.pdf | Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач | 197.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.