Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920
Назва: | Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Гоблик, Володимир Васильович Смочко, Наталія Михайлівна |
Ключові слова: | педагогічна задача алгоритм педагогічних дій рефлексія мислительна діяльність уміння розв’язувати навчальні задачі |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі головний чинник первинної професіоналізації вчителя. |
Опис: | Щербан Т. Д. Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Н. М. Смочко // Науковий огляд. - Київ, 2017. - №11(43). - С. 86-94. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
797-1517525396.pdf | Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач | 197.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.