Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Назва: Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу
Автори: Феєр, Оксана Валеріївна
Симканич, Оксана Валеріївна
Бочко, О.Ю.
Ключові слова: науково-технічний прогрес
інвестиції
інноваційний процес
економічна ефективність проекту
маркетингова політика
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новацій.
Опис: Симканич, О.В. Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу / О.В. Симканич, О.Ю. Бочко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. - 2006, Випуск 16.1. - С. 236-242
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osnovni-pidhodi-viznachennya-efektivnosti-formuvannya-investitsiyno-innovatsiynoyi-politiki-pidpriemstva-na-zasadah-marketingu.pdfОсновні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу221.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.