Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Название: Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу
Авторы: Феєр, Оксана Валеріївна
Симканич, Оксана Валеріївна
Бочко, О.Ю.
Ключевые слова: науково-технічний прогрес
інвестиції
інноваційний процес
економічна ефективність проекту
маркетингова політика
Дата публикации: 2006
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новацій.
Описание: Симканич, О.В. Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу / О.В. Симканич, О.Ю. Бочко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. - 2006, Випуск 16.1. - С. 236-242
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
osnovni-pidhodi-viznachennya-efektivnosti-formuvannya-investitsiyno-innovatsiynoyi-politiki-pidpriemstva-na-zasadah-marketingu.pdfОсновні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу221.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.