Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Titel: Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу
Autoren: Феєр, Оксана Валеріївна
Симканич, Оксана Валеріївна
Бочко, О.Ю.
Stichwörter: науково-технічний прогрес
інвестиції
інноваційний процес
економічна ефективність проекту
маркетингова політика
Erscheinungsdatum: 2006
Zusammenfassung: Розглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новацій.
Beschreibung: Симканич, О.В. Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу / О.В. Симканич, О.Ю. Бочко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. - 2006, Випуск 16.1. - С. 236-242
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
osnovni-pidhodi-viznachennya-efektivnosti-formuvannya-investitsiyno-innovatsiynoyi-politiki-pidpriemstva-na-zasadah-marketingu.pdfОсновні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу221.69 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.