Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2017-11-04T17:15:54Z-
dc.date.available2017-11-04T17:15:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/187-
dc.descriptionНауковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка . Соціальна робота"en_US
dc.description.abstractВ статті розкрито проблему вивчення теоретичних понять на уроках зарубіжної літератури, яка за законами художньої творчості є спеціальною наукою що взаємодіє з естетикою, літературознавством і за­ймається вивченням та узагальненням літературознавчих законів, без опори на які не може бути повноцін­ного розуміння художнього твору. Сфокусовано питання на значущість і доцільність поетапного висвітлен­ня основних категорійних понять при вивченні теоретичного мовного апарату у загальноосвітніх закладах.en_US
dc.relation.ispartofseries;Вип. 2 (39)-
dc.subjectтеорія літературиen_US
dc.subjectкатегорійні поняттяen_US
dc.subjectметодичні розробкиen_US
dc.subjectпоетапністьen_US
dc.titleТеоретико-літературні поняття: необхідність розуміння художніх творів та явищ літературного процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розман І.І..pdf365.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.