Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-04-26T07:45:02Z-
dc.date.available2018-04-26T07:45:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». - 2011. - Випуск 20. - С.192-195.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається процес мислення вчителя. Мислення педагога має категоріальний характер і виражається в розуміння і засвоєнні навчальної інформації. Активізація мислення вчителя і учня здійснюється в утворенні провідної ідеї, пов’язаної з розвитком його інтелектуального потенціалу. Втіленні ідеї в конструктивну схему, яка у розгорнутому вигляді показує шлях втілення конкретної ідеї, а конкретна ідея інтелектуального потенціалу учня трансформується у оперативний образ системи ситуацій, які є проміжними на шляху до мети.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУжНУen_US
dc.subjectнавчальна задачаen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectмислительна активністьen_US
dc.subjectкатегоріальний характерen_US
dc.subjectпровідна ідеяen_US
dc.subjectобразen_US
dc.titleДослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задачen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ УЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.pdfДослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач158.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.