Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868
Название: | Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач |
Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключевые слова: | навчальна задача мислення мислительна активність категоріальний характер провідна ідея образ |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | УжНУ |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається процес мислення вчителя. Мислення педагога має категоріальний характер і виражається в розуміння і засвоєнні навчальної інформації. Активізація мислення вчителя і учня здійснюється в утворенні провідної ідеї, пов’язаної з розвитком його інтелектуального потенціалу. Втіленні ідеї в конструктивну схему, яка у розгорнутому вигляді показує шлях втілення конкретної ідеї, а конкретна ідея інтелектуального потенціалу учня трансформується у оперативний образ системи ситуацій, які є проміжними на шляху до мети. |
Описание: | Щербан Т. Д. Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». - 2011. - Випуск 20. - С.192-195. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ УЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.pdf | Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач | 158.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.