Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Назва: Принципи дослідження спілкування у навчанні
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: принцип дослідження
методи дослідження
навчальне спілкування
системний аналіз
діяльнісний підхід
профіль навчальних здатностей,
метод узагальнень незалежних оцінок
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи “суб’єкт – предмет – суб’єкт”. На підставі літературних і власних результатів дослідження розроблена концепція навчального спілкування, основу якої складає тріада "суб’єкт – предмет – суб’єкт". Застосовано методи логіко-психологічного аналізу й узагальнення, комплекс психологічних експериментів, методи конструювання та реконструювання, систематизації, типологізації та моделювання. У дослідженні проблеми навчального спілкування застосовані методи: системній аналіз, діяльнісний та особистісний підходи. У дослідженні розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити, що функціональну структуру навчального спілкування складають процеси: відображення, розуміння, доведення.
Опис: Щербан Т. Д. Принципи дослідження спілкування у навчанні / Т. Д. Щербан // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія. "Психологічні науки". - 2015. - № 1. - С. 201-212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znpnapv_pn_2015_1_21.pdfПринципи дослідження спілкування у навчанні743.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.