Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1859
Назва: Проблеми рефлексивного управління навчальною діяльністю учнів
Автори: Щербан, Ганна Вікентіївна
Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: навчальне спілкування
навчальна задача
педагогічна компетенція
суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні
продуктивні навчальні взаємовідносини
управління навчальною діяльністю
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто психологічні особливості організації суб’єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв’язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети формування особистості учня. Акцентовано, що саме вчитель має організовувати та регулювати її відповідно до завдань навчання та виховання, підпорядкованих, у свою чергу, більш загальній меті розвитку морально-духовного світу останніх, формування ціннісно-смислової сфери їх особистості. Показано, що сутність управління – продуктивного, рефлексивного, полягає у зміні позиції учня, в перетворенні його з об’єкта зовнішніх впливів в активного суб’єкта власної діяльності, здійснюваної у загальній системі соціального життя, в розвитку спроможності до самоуправління (саморегулювання, самоорганізації та самоконтролю) власною діяльністю.
Опис: Щербан Т. Д. Проблеми рефлексивного управління навчальною діяльністю учнів / Г. В. Щербан, Т. Д. Щербан // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. – Випуск 32. – С. 601-614.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1859
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pspl_2016_32_52.pdfПроблеми рефлексивного управління навчальною діяльністю учнів137.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.