Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1831
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-04-24T07:52:46Z-
dc.date.available2018-04-24T07:52:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1831-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів / Т. Д. Щербан // Международный научный журнал : сборник научных трудов. – Киев, 2016. – Вып. 4., Т.1. – С. 55-56.en_US
dc.description.abstractУ дослідженні розглядаються психологічні особливості формування особистості вчителів. Представлено результати тренінгу щодо розвитку самосвідомості вчителів. Активна участь у тренінгу сприяє розширенню поля усвідомлення учителями своєї особистості, розсіюванню ілюзорних уявлень про себе та свій образ в очах інших людей (у тому числі і учнів), що, у свою чергу, призводить до позитивної дезінтеграції цілісності особистісної структури, яка забезпечувалася передусім механізмами психологічного захисту: наступні дії самоаналізу, самоусвідомлення та самовдосконалення забезпечують подальшу інтеграцію особистості на більш високому рівні розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсамосвідомість вчителівen_US
dc.subjectпсихологічний захистen_US
dc.subjectсамоідентифікаціяen_US
dc.subjectстиль спілкуванняen_US
dc.titleПсихологічні особливості формування самосвідомості вчителівen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14617702664494.pdfПсихологічні особливості формування самосвідомості вчителів239.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.