Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1831
Назва: Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: самосвідомість вчителів
психологічний захист
самоідентифікація
стиль спілкування
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглядаються психологічні особливості формування особистості вчителів. Представлено результати тренінгу щодо розвитку самосвідомості вчителів. Активна участь у тренінгу сприяє розширенню поля усвідомлення учителями своєї особистості, розсіюванню ілюзорних уявлень про себе та свій образ в очах інших людей (у тому числі і учнів), що, у свою чергу, призводить до позитивної дезінтеграції цілісності особистісної структури, яка забезпечувалася передусім механізмами психологічного захисту: наступні дії самоаналізу, самоусвідомлення та самовдосконалення забезпечують подальшу інтеграцію особистості на більш високому рівні розвитку.
Опис: Щербан Т. Д. Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів / Т. Д. Щербан // Международный научный журнал : сборник научных трудов. – Киев, 2016. – Вып. 4., Т.1. – С. 55-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1831
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14617702664494.pdfПсихологічні особливості формування самосвідомості вчителів239.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.