Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T06:42:12Z | - |
dc.date.available | 2018-04-24T06:42:12Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827 | - |
dc.description | Щербан Т. Д. Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / гол. редактор С.Д. Максименко. – Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2012. – Випуск 23. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 817-828. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи "суб'єкт-предмет-суб'єкт". Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичногой експерементального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | системний аналіз | en_US |
dc.subject | здібності | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
83.PDF | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування | 172.07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.