Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827| Название: | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування |
| Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
| Ключевые слова: | навчальне спілкування діяльнісний підхід системний аналіз здібності |
| Дата публикации: | 2012 |
| Краткий осмотр (реферат): | У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи "суб'єкт-предмет-суб'єкт". Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичногой експерементального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. |
| Описание: | Щербан Т. Д. Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / гол. редактор С.Д. Максименко. – Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2012. – Випуск 23. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 817-828. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 83.PDF | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування | 172.07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.