Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2017-11-04T16:16:00Z-
dc.date.available2017-11-04T16:16:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179-
dc.descriptionНауковий вісник Ужгородського національного університету.Серія “Педагогіка, соціальна робота“en_US
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного в статті, обумов­лена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрун­товано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційо­ваного навчання. Методичні принципи, розглянуті в статті,визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спрос­товують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально-виховного процесу, та й у самих критеріях освіченостіen_US
dc.relation.ispartofseries;Вип.31-
dc.subjectосвітня проблемаen_US
dc.subjectмоделювання задач.en_US
dc.subjectіндивідуалізаціяen_US
dc.subjectетичні цінностіen_US
dc.subjectінтелектуальна діяльністьen_US
dc.titleОсобливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розман І.І..pdf307.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.