Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорій, Мирослава Василівна-
dc.date.accessioned2018-04-19T12:19:36Z-
dc.date.available2018-04-19T12:19:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790-
dc.descriptionЧорій, М. В. Проблеми формування туристичного бренду в умовах кризи / М. В. Чорій // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Ужгород-Мукачево, 24-25 квітня 2015 р.) / гол. редакт. М.А. Лендєл. - Ужгород-Мукачево : В-во "Карпатська вежа", 2015. - С.386-388en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectекономіка туризмуen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectтуристичний брендen_US
dc.titleПроблеми формування туристичного бренду в умовах кризиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези квітень 2015.pdfПроблеми формування туристичного бренду в умовах кризи445.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.